Ferrari czy Ferrari – czyli wycieczka inspirowana galopem czarnego konia oraz ziszczenie marzeń każdego mężczyzny

Trzech instalatorów, niczym słynny włoski tercet “Trzech Tenorów”, zaproszonych przez markę Purmo odwiedziło tzw. dolinę sportu motorowego – Bolonię. Była to nagroda w konkursie “Sztuka Wyboru” organizowanym przez największego europejskiego producenta asortymentu grzewczego. 3 dniowa wycieczka upłynęła im pod znakiem emocji, pięknych widoków i unikalnych wspomnień.

Warunkiem przystąpienia do zabawy był zakup asortymentu z rodziny produktowej Cleverfit o wartości minimum 10000 PLN i przesłanie zgłoszenia wraz z fakturami do siedziby Rettig Heating w Warszawie. Wygrały 3 osoby, które wygenerowały najwyższe obroty w okresie trwania konkursu.

Żar słońca i emocji

Maserati, Ducati, Lamborghini i… Ferrari – brzmi jak spotkanie włoskiej familii, jednak co łączy te marki? Niewyobrażalnie wysoka cena, wspaniałe osiągi, design zapierający dech w piersi i boloński rodowód. To idealne miejsce na męski urlop i nagrodę w konkursie Purmo!

Już od pierwszego dnia uczestnicy wycieczki w towarzystwie przedstawiciela marki Purmo i przewodnika, przystąpili do intensywnego zwiedzania kolejnych atrakcji Bolonii. Jednak prawdziwym gwoździem programu okazała się wizyta w muzeum Ferrari, które mieści się w położonym nieopodal Maranello. Oprócz spaceru po zjawiskowym “domu czarnego konia” marka Purmo przygotowała jeszcze jedną atrakcję, która miała wprawić w osłupienie instalatorów – przejazd spektakularnym Ferrari Portofino o wartości 1,5 mln PLN po ciasnych uliczkach malowniczej Bolonii.

Polacy po włosku

Oprócz lokalnych zabytków, takich jak Sanktuarium di Santa Luca czy wieża Asinieli, instalatorzy uczestniczyli również w meczu Serie A między Bolonią a Napoli. Był to wyjątkowy dla polskich fanów pojedynek, ponieważ w barwach “lokalsów” gra dwóch podstawowych reprezentantów rodzimej reprezentacji w piłce nożnej – Arkadiusz Milik i Piotr Zieliński. Mecz ten był idealnym zwieńczeniem udanego wyjazdu, a również nie zabrakło w nim dramaturgii godnej szekspirowskiego dramatu.

Włochy słyną również z produkcji wina, dlatego pojawiła się atrakcja w postaci zwiedzania winiarni, gdzie uczestnicy mogli spróbować najlepszych lokalnych trunków. Jakby tego było mało, jednym z ostatnich punktów wycieczki była wizyta pod domem legendarnego tenora – Luciano Pavarottiego.

Bella Rura

Ten wyjątkowy wyjazd pozostanie w pamięci wszystkich uczestników do końca życia. Na szczęście z początkiem maja marka Purmo rozpoczęła kolejną promocję “Bella rura”! W ramach której instalatorzy mogą ponownie zawalczyć o wycieczkę do słonecznej Italii.


Written by

The author didnt add any Information to his profile yet