Relacja z Purmo Design MeetUp 2019

17 października w Rybniku odbyło się spotkanie Purmo Design MeetUp skierowane do “miłośników pięknych wnętrz”. To pierwsza taka inicjatywa realizowana przez największego światowego lidera w branży grzewczej. Wśród zaproszonych gości znaleźli się zarówno charyzmatyczni influencerzy z branży designu wnętrz, jak i przedstawiciele mediów. Przy takiej obsadzie – to po prostu musiało się udać.

Dlaczego Rybnik? Ponieważ właśnie tam zlokalizowana jest największa w Europie fabryka grzejników – perła w produkcyjnej koronie fińskiego producenta.

Spotkanie rozpoczęło się w sali konferencyjnej w budynku fabryki,w której znajduje się nowa ekspozycja z szeroką gamą grzejników, jak i systemami ogrzewania płaszczyznowego.  Aranżacja ta potwierdza bardzo dużą różnorodność w ofercie fińskiego producenta. 

Gdy już wszyscy zaproszeni goście znaleźli się na miejscu, rozpoczęła się merytoryczna część spotkania. Organizatorzy przekazali uczestnikom wydarzenia porządną porcję wiedzy w interaktywny sposób. Robert Skomorowski, Product Manager w Purmo Group, zaprezentował dostępną gamę grzejników Purmo organizując wycieczkę po “naszej firmowej galerii produktów”.  Dla większości uczestników było to pierwsze zetknięcie z taką grupą produktową i duże zaskoczenie, że fiński producent posiada bardzo rozbudowaną ofertę.

Po teorii przyszła pora na praktykę, po uprzednim instruktażu, który przeprowadził Marcin Kotarski, Product Manager w Purmo Group, uczestnicy spotkania mogli samodzielnie przekonać się, jak prostym i przyjemnym zadaniem jest instalacja ogrzewania płaszczyznowego. Zadaniu towarzyszyła masa radości i zdjęć, które miały uwiecznić, jak Panie sprawnie radzą sobie z obsługą tego asortymentu. Bardzo szybko stało się jasne, że nasi goście podchodzą do tematu bardzo ambitnie, ale nie przeszkodziło im to w tym, by prezentacja przekształciła się w świetną zabawę.

Następnie gości zaproszono na oficjalny lunch, podczas którego wszyscy mogli spokojnie wymienić się doświadczeniami i przede wszystkim lepiej poznać. Swobodna atmosfera sprzyjała nie tylko nawiązywaniu nowych znajomości, ale i wymianie poglądów. Nie zabrakło też rozmów na temat bieżących trendów w designie i oczekiwań co do przyszłości tak branży projektowania wnętrz, jak i grzewczej.

Kolejna atrakcja wzbudziła wiele pozytywnych emocji w uczestnikach, gdyż po krótkim wprowadzeniu rozpoczęła się godzinna wycieczka po rybnickiej fabryce. Ku zdziwieniu zaproszonych gości duża część fabryki obsługiwana jest przez zaawansowane maszyny. Jak powiedziała jedna z zaproszonych Pań – “to nie hala produkcyjna – to planeta Purmo”.

Również pracownicy rybnickiej fabryki byli mocno zaskoczeni kilkunastoosobową delegacją, niemal w całości złożoną z przedstawicielek płci pięknej. Zazwyczaj ich miejsce pracy odwiedzają panowie instalatorzy lub zagraniczni goście, współpracujący z marką.

Elementem zwieńczającym całość spotkania w rybnickiej fabryce był inspirujący wykład o szkole designu Bauhaus, która w tym roku obchodzi 100 urodziny. To właśnie ten fakt zainspirował markę Purmo do stworzenia kampanii Loft Edition, w ramach której zorganizowaliśmy spotkanie Purmo Design MeetUp.

Następnie zgromadzonych gości zaprosiliśmy do hotelu, gdzie uroczystą kolację poprzedzały kreatywne warsztaty prowadzone przez make-up artists. Ekspertki demonstrowały uczestniczkom Purmo Design MeetUp, w jaki sposób dobierać kolory makijażu i ubioru do typu urody, tak by wyeksponować jej atuty. Część wybranych kandydatek mogła przekonać się w praktyce o niezwykłych umiejętnościach pań prowadzących szkolenie otrzymując w prezencie charakteryzację (makijaż wieczorowy). Ostatnim punktem Purmo Design MeetUp 2019 była uroczysta kolacja, w której uczestniczyli wszyscy zaproszeni przez markę influencerzy.

Po spotkaniu:

Katarzyna Kopycka – Marketing Specialist Poland & East Europe w Purmo Group:

To wielkie wydarzenie dla nas wszystkich oraz przełomowy moment w historii polskiego oddziału marki Purmo. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest współpraca z blogosferą i mediami, gdyż to odpowiednia komunikacja z tymi grupami zapewnia w naszej branży pomyślny dialog pomiędzy marką a konsumentami. To wciąż mało popularna forma w sektorze grzewczym, dlatego w pewnym sensie czujemy się jak odkrywcy nieznanych lądów, ale szybko się uczymy i adaptujemy najnowsze trendy ze świata marketingu do strategii naszej firmy. Była to przede wszystkim doskonała okazja do tego, by lepiej poznać osoby, które często znamy wyłącznie z wymiany korespondencji w wirtualnym świecie. Nie było niespodzianką, że wszyscy okazali się niezwykłymi ludźmi, pełnymi pasji i zaangażowania w swoją codzienną pracę. Inicjatywa wymagała od nas wiele pracy, ale dziś już jesteśmy pewni – było warto. Mamy nadzieję, że w przyszłości uda nam się zrealizować podobne autorskie projekty, a zaproszonych gości będzie jeszcze więcej.  Chociaż naturalnie nie o ilość tu chodzi, a jakość współpracy, gdyż zależy nam na współpracy i budowaniu relacji z każdą z zaproszonych osób. W imieniu swoim, moich kolegów oraz całej marki Purmo chciałam wszystkim gorąco podziękować za przybycie i tak aktywny udział. Efekt przerósł nasze oczekiwania i życzylibyśmy sobie zawsze otaczać się tak pozytywnymi ludźmi. Dlatego oprócz dziękujemy – mówimy: do zobaczenia!

Written by

The author didnt add any Information to his profile yet